marți, 7 februarie 2012

Pure randomness


Astăzi am mai dat încă un examen care mi-a lăsat un gust destul de amar mai ales pentru că a fost foarte frig în sală și pentru că atitudinea profesorului coordonator al materiei respective a fost una absurdă - a venit cu vreo două foi pe care își scrisese ce să ne spună - de genul reguli pentru desfășurarea examenului - dar aberante și mostly redundante. Tonul vocii sale a fost amenințător și arogant...De parcă nu e de ajuns că stăm și înghețăm. Ce să mai spun, e clișeic deja parcă să spun că e atitudine comunistă or smt, e o atitudine de prost gust și jenantă, lipsită de respect pentru alte ființe umane.

Trecând peste asta, vreau să mai spun câteva cuvinte despre mine și pasiunea pentru cosmetice. Urmăresc de multă vreme numeroase bloguri de beauty - de prin liceu mai exact - și acum sunt în anul III de facultate. Mi-am dorit prin anul I să-mi fac blog pentru că venisem în București și trebuia să îmi cumpăr singură majoritatea produselor de uz zilnic și personal și colindam farmaciile, plafarurile etc. și mă uitam ore în șir la cosmetice. Nu știu de unde fascinația asta sincer. Apoi am descoperit dm-ul și am început, să zic așa, să am un comportament de cumpărare a cosmeticelor destul de compulsiv. Acest lucru mă făcea să mă simt bine așa...la un nivel straniu, ce să zic - îmi plăcea să le cumpăr. Între timp am învățat - din păcate și pe pielea mea - că majoritatea produselor cosmetice nu fac ceea ce promite eticheta lor.

 Am renunțat să mai cumpăr aiurea, doar pentru că miroase frumos sau am auzit că e bun sau că e la ofertă. Am început chiar să-mi fac liste de produse necesare - de tipul șampon, balsam de păr, gel de duș, cremă hidratantă etc. și să trec la fiecare rubrică ce cumpăr și să dau note (da, sunt o fire organizată). În plus, la unele treceam și data achiziției și momentul în care am început efectiv să le folosesc. Parcă aveam așa o nevoie de a face stoc de unele produse - încă mai am și o controlez cât de cât. Oricum, am încercat să-mi impun să nu mai cumpăr cinci geluri de duș și trei creme de față dacă aveam deja ceva trecut în rubrică și care nu era încă tăiat, deci terminat. Am început să cumpăr mai cu grijă, să folosesc unele produse pentru mai multe scopuri - era o vreme în care aveam cremă de corp, ulei de corp, cremă anticelulitică, cremă pentru sâni, cremă pentru coate și genunchi, cremă pentru picioare etc. Am ajuns "să reciclez" unele produse care nu îmi plăceau pentru zona căreia erau destinate și să le aplic în alte feluri - multe balsamuri de buze au ajuns balsamuri de cuticule și de picioare ori câlcâie chiar and so on. Asta pentru că de multe ori regret că achiziționez ceva și nu e bun. Au existat și cazuri complet dezamăgitoare, în care produsele care au picat "testul reciclării" au ajuns la gunoi și de data asta nu am mai regretat. O să vă și spun ce produse m-au dezamăgit de când am listele cu produse în agenda specială. 

Apoi am descoperit articolele Corinei și le-am citit pe nerăsuflate zilnic. Am fost chiar tristă când a luat acea pauză și până și iubitul meu verifica site-ul ei zilnic să-mi spună dacă a apărut ceva nou. Vă recomand cu drag ce scrie și mai ales să take everything with a pinch of salt. Dacă nu sunteți de acord, căutați, verificați, reverificați și reflectați. Nu spun mai mult, dar pe mine m-au ajutat informațiile oferite de ea enorm și îi sunt recunoscătoare.

Între timp, am învățat să fiu mai atentă la nevoile pielii, să nu urmez orbește niște reguli, să-mi fac propria rutina adaptată pielii mele - atât de capricioasă uneori și mai ales, să accept ce nu pot schimba și să mă accept așa cum sunt și să mă bucur de asta. Am noroc cred că nu am fost atrasă niciodată de machiaj foarte tare - da, încă îmi caut fondul de ten perfect, deși nu folosesc acest tip de produs zilnic și nu am în trusa decât vreo 3-4 palețele de farduri pe care nici măcar nu le folosesc foarte des. Mereu am fost atrasă în schimb de rimeluri și am și acum stoc de vreo trei rimeluri faine. Apoi mai e pudra și creionul de sprâncene, pe care la fel le folosesc des. Mă depășește toată treaba cu iluminarea, concealerul, contouringul, blushul și recunosc că nici nu mă pricep aproape deloc - mi se pare o artă și, ca în cazul oricărei alteia, trebuie să ai acel al șaselea simț - măcar viziune în spațiu pentru contouring de exemplu și de aceea recunosc că nu pot să dau sfaturi etc. 

De fapt, acest blog reprezintă experiența mea cu produsele cosmetice și aș vrea să menționez încă o dată că pielea fiecăruia reacționează diferit și că de asta nu trebuie să luați de bună experiența mea. O să vă mai dau exemple și pe parcurs. 

Pentru a încheia acest post lung pe care sper că măcar o persoană din cele care îl citesc regăsește ceva din propria-i atitudine - că doar nu degeaba ne-am făcut bloguri de beauty, mai adaug doar că I've kinda made peace with myself. Mai cumpăr și nu o să mă opresc din a cumpăra produse pentru corp - căci pentru ten nu mai vreau - care au chiar și minim de iritanți și parfum pentru simplul motiv că mă fac să ma simt bine și cred că at the end of the day, asta chiar contează.

1 comentarii:

Anonim spunea...

Usually I don't read post on blogs, however I wish to say that this write-up very pressured me to take a look at and do so! Your writing style has been surprised me. Thank you, quite nice post.

Here is my webpage :: barcode scanner repair

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...