vineri, 20 aprilie 2012

My first (and possibly) last iherb order!


Acum ceva timp am făcut comandă pe iherb.com. Comanda mea a fost shipped pe 29 martie și a ajuns în țară pe 18 aprilie, dar eu am primit aviz abia azi, după ceva scandal în ultimele zile la Poștă (OP 69 din București e un coșmar în adevăratul sens al cuvântului). Ca o mică paranteză, experiența cu Poșta de zilele astea m-a înnebunit - ieri am fost din nou acolo, după ce fusesem și miercuri (zi în care el a ajuns de fapt) pentru a întreba dacă nu am vreun colet. Ideea e că prin iarnă, la o comandă Yves Rocher, nu am primit aviz și mi-era teamă să nu fie coletul trimis retur, așa că am mers la poștă și am întrebat dacă nu am primit ceva și coletul era acolo de ceva vreme.

Când am fost ieri am vrut să întreb dacă nu mi-a ajuns coletul (btw, miercuri când am întrebat o femeie odioasă total mi-a zis scurt că nu, după ce se uitase maxim 30 de secunde pe registru și mi-a zis acră să stau la coadă - lucru făcut a doua zi), după ce am stat la coadă aproape o oră să pun o întrebare (aceeași de altfel din ziua precedentă), ajunsă la ghișeu face una (mereu dau de alta, dar toate sunt extrem de oribile!!!) "unde ți-e avizu?". Eu mă apuc frumos să îi explic și începe brusc să țipe - că ce vreau eu să-mi facă fără aviz, că nu are timp să se uite pe registru, că nu știu ce...Vai, deci am adunat toată răbdarea din lume, am încercat, sincer, să vorbesc cu ea, dar am plecat un pachet de nervi, plănuind să îi fac o plângere. Și cam asta e povestea, dar sunt ferm convinsă că dacă nu mă duceam în ultimele două zile să caut coletul nu îl mai vedeam prea curând (în mod normal când primesc coletul trimit și avizul, so avizul a întârziat de miercuri până azi). Aaaanyway, azi când am primit avizul am uitat toată așteptarea și am fost acum vreo oră să-mi ridic coletul. 

De aici încep alte surprize - coletul avea atașată o hârtie unde scrie ceva de genul "raport de neconformitate" - cică așa ar fi ajuns la ei coletul, unsuros mai mult pe jumătate din cutie. Anyway, tanti aia de la Poștă mi l-a dat repede, spunând din prima că așa a ajuns la ei. În fine, sincer nu mai știu ce să cred....Dacă au fost produsele ambalate aiurea sau s-a umblat în colet. Tind să înclin către a doua variantă, pentru că: sigiliul la uleiul de avocado era rupt, capacul era pus aiurea, înșurubat slab de tot - ca dovadă că a curs cât se vede în pozele de mai jos. Din fericire, majoritatea produselor au fost ambalate în pungulițe din acelea care se închid la capăt, dar din păcate - nu înțeleg cum - de fapt, da, s-a umblat în el, ce să mai... toate produsele erau uleioase la maxim. Noroc că restul au sigiliul intact. Oricum, sincer, toată această primă comandă iherb mi-a lăsat un gust tare amar și nu cred că voi mai face comandă singură sau poate chiar deloc, cine știe. Așteptarea deloc scurtă să zicem că e un dezavantaj peste care pot să trec, dar faptul că vin la oficiul acesta poștal absolut îngrozit mă face să evit clar comenzi. Poate totuși voi comanda ceva cândva prin altă persoană care aparține de un OP măcar ok. 

Totuși, să vă arăt ce mi-am comandat, nu? Mai jos avem așa:



- o ciocolățică cu zmeură (spotted la o comandă de a Georgianei - foarte bună, am mâncat-o deja:D:))) - 1,16 $ (chestiuța rozie de pe borcănelul de la Jason)
- șampon cu jojoba de la Dessert Essence - 5, 36 $ (o să revin cu păreri)
- ulei de avocado de la Life-Flo - 14, 40 $ (se vede cât a curs și că sigiliul e în ulei, nu-i așa?; după ce am făcut poza iubitul meu a scos sigiliul cu două bețișoare de urechi :D)
- multivitamine Alive! de la Nature's Way - 9, 44 $ (am mai avut și sunt foarte foarte bune)
- baton cu unt de caco pur de la Cococare - 1,41 (miroase demențial)
- lip tint cu aromă de struguri de la Desert Essence - 4, 03 $ (nu l-am desfăcut încă, e sigilat)
- setul de pensule pentru ochi EcoTools - 7, 22 $ (mi se par tare drăguțe, deși nu le-am folosit încă)
- capsule cu Cordyceps de la Doctor's Best - alese de mine și primite gratuit 





În total produsele costă 49 de dolari, plus transportul 6 dolari (pentru că m-am încadrat în 1,8 kg), dar cu reducerea de 10 dolari pentru că a fost prima comandă am plătit doar 45 de dolari. Per total, am ieșit ok spun eu, dar îmi pare rău că a fost cu peripeții toată treaba.

Dacă sunteți la prima comandă pe iherb.com puteți beneficia de o reducere de 10 dolari dacă aveți o comandă peste 40 de dolari sau o reducere de 5 dolari la o comandă sub 40 de dolari, folosind codul YOV648 (aveți mereu grijă și ce greutate veți avea, pentru a vă încadra în transport ok ca preț).
Până pe 30 aprilie au și o ofertă: transport gratuit prin International Airmail la comenzi între 40-80 de dolari, cu greutate însă până în 1, 8 kg.

Voi ați avut probleme cu vreun colet iherb (din vina lor sau a Poștei)? Ce produse care se găsesc la ei v-au plăcut cel mai mult?

LE: mă gândeam acum că ar fi trebuit probabil să primesc și mostre gen șampon sau ceai, cum am văzut la alte fete care și-au comandat, dar probabil că au fost sustrase de incompetentele Poștei Române!!! (oh, nu,  că iar mă enervez)

29 comentarii:

Adiana spunea...

acelasi sampon il am si eu :) mie imi place, nu m-amspalat de multe ori cu el ca abia l-am luat, dar zic eu ca e bunicel. La comanda asta si mie mi-a ajuns ceva insurubat cam suspect si scurs putin, dar foaaarte putin asa ca am trecut repede cu vederea. Si al meu colet era putin deteriorat, dar nimic care sa afecteze produsele. Sa le folosesti cu placere

Milena spunea...

@Adiana: sper sa imi placa, deocamdata am altul la rand, o sa il folosesc mai incolo. Multumesc:) ps: tot ma chinui sa te trec in blogroll de cand mi-am facut blogul si nu vrea sa ma lase sa te pun. ai idee care ar putea fi problema?D:

Kisstyana spunea...

Buna,
Sa le folosesti sanatoasa!
Bine macar ca le-ai primit si asa, cunosc situatii in care coletele ¨s-au pierdut¨....Posta romana lasa mult de dorit, clar....
Te pup!

Simona spunea...

si pe mine ma bate gandul la o comanda IHerb dar mi-e frica de atat tam-tam,ca nu as avea nervii tau si diplomatia ta :) Evit pe cat posibil colaborarile cu Posta Romana :)

Allesandra spunea...

Imi pare rau de "aventura" ta.Eu am noroc ca stau intr-un orasel mai mic,si am o doamna super draguta la posta :)

Adiana spunea...

no idea:( nici in bloglovin nu merge adaugat site-ul.. si nici nu ma pricep :D

Milena spunea...

@Kisstyana: buna si tie si multumesc! adevarul e ca da, mereu se poate mai rau, ma bucur totusi ca am primit coletul pana la urma. iar cu Posta chiar ca sunt de multe ori probleme. pup back!

Milena spunea...

@Simona: daca stii ca tanti de la Posta sunt cat de cat ok, merita clar, dar eu sincer nu stiu daca ma mai incumet. acum vorbind fara modestie, m-am surprins si pe mine ca nu le-am facut scandal si mai tare. meritau sigur:D

Milena spunea...

@Allesandra: multumesc:). ma bucur ca nu ai probleme cu angajatii Postei Romane, esti tare norocoasa:D

Milena spunea...

@Adiana: da, eh, nici eu nu ma pricep, dar te citesc oricum:). poate la un moment dat cedeaza si ma lasa sa te bag in blogroll.

Unknown spunea...

Si eu am avut probleme cu coeltul, insa nu din vina lor, ci din vina procedurilor cipriote (stau in Cipru). A ajuns coletul din State in 2 zile (prin dhl) insa a fost tinut de autoritati 7 zile pentru aviz sanitar! Ca sa fie gata avizul am sunat de vreo 2 ori la numerel ce le-am primit de la DHL si in final mi-a venit coletul cu TVa si impozit (cam 13e) si TAXA de IMPORT. Am platit la un colet de 56 dolari (cu transportul dhl inclus) inca 30 de euro (deci aproape cat coletul) pe taxe... asta pt ca statul Cipriot descurajeaza importurile. Produserle cred ca fusesera analizate, la unele pungute cred ca se umblase, insa nu pareau folosite.

Milena spunea...

@Adelina Radu Blog: doamne, ce aiurea! imi pare rau ca a trebuit sa platesti atata. nu mai e deloc rezonabil in conditiile astea sa comanzi din afara. vai, ce le-au mai analizat, parca erau cine stie ce lucruri ultra dubioase:P. macar le-ai primit ok, desi la costuri te-a dat peste cap.

Irene spunea...

Am comandat de 2 ori .. prima oara a sosit coletul la oficiul din Cringasi,fara probleme.A doua oara tot acoloa venit,insa intre timp am cunoscut pe cineva care cunoaste pe cineva la posta si mi-au dat pachetul fara aviz,si mai devreme :D Iherb trimite produsele numai sigilate cu banda adeziva si inchise etans in pungulite.Cei de la Posta sigur le-au deschis,mai ales ca postaritele s-au prins demult ca in acele cutii sunt cosmetice..:)

Milena spunea...

@Irene: ce noroc!stiu ca nu e vina iherb, dar e aiurea cand ai coletul ravasit si na...cred ca incompetentele de la posta de care apartin eu nu au mai vazut colete iherb ca pe asta l-am chinuit rau. :(

Delia spunea...

Sa le folosesti cu placere! Astept si eu o comanda de la ei, am facut-o saptamana trecuta. Am si eu batonul de cacao acolo. Sper sa vina repede :)

ABeautyTale spunea...

Eu n-am stiut ca la prima comanda am cupon de 10 dolari reducere :((
Sa le folosesti iubita!

Irene spunea...

@Adelina Radu .. eu nu staim ca aceste colete stau in Cipru .. Stiam de Germania :) si pe cutie scrie .. e si un cod de tracking .. daca intrii pe DHL si introduci codul,ai sa vezi exact unde si cat a stat :)

Milena spunea...

@Delia: Multumesc!Batonul de cacao miroase foarte delicios, o sa iti placa...Sper sa iti ajunga cat mai repede si fara peripetii!:)

Milena spunea...

@ABeautyTale: Multumesc mult, draga mea! Cuponul de 10 dolari reducere a fost o oferta la comenzi facute pana pe 31 martie, poate de asta nu ai stiut. Dar oricum, folosind codul de mai sus (cred ca merge cu orice cod de fapt de pe net) pentru o alta "prima comanda" (eventual comanzi in numele altcuiva) ai reducere 10 dolari pentru comenzi peste 40. te pup

Georgiana spunea...

Off, foarte neplacut... In mod sigur au umblat la colet (si tare ma deranjeaza ca se intampla asta sau dispar cu totul colete platite in avans, pentru ca s-au prins ca nu le verifica nimeni daca banii au fost deja incasati la expeditor). Eu n-am avut niciodata probleme de acest gen, daca vei mai vrea sa comanzi pe viitor te ajut eu (la posta de care apartine prietenul meu, au ajuns in 5, maxim 8 zile lucratoare si mereu intacte).
Sper sa te bucuri totusi de produse, pe mine m-ai facut curioasa cu acele vitamine, cred ca le si comand :)
Te pup

Milena spunea...

@Georgiana: da, cam neplacut intr-adevar, dar multumesc mult de propunere, daca totul merge ok, sigur ca mi-ar placea sa mai am parte de produse de pe iherb. ar fi fain, mersi! in privinta vitaminelor, vezi ca mai e o varianta, asta http://www.iherb.com/Nature-s-Way-Alive-Daily-Energy-60-Tablets/24295 la care nu trebuie sa iei decat una pe zi sau asta http://www.iherb.com/Nature-s-Way-Alive-Women-s-Energy-Multivitamin-Multimineral-50-Tablets/24293 la fel. oricum eu nu iau 6, ca mai si mananc destul de ok. dar anyway, sunt bune. pupici back>:D<

Irene spunea...

Astept un review la uleiul de avocado si la samponul cu jojoba.batonul galben e absolut fantastic,iar pentru pensule,nu am termen de comparatie.Voi scfrie si eu in curand despre produsele iherb:)

Milena spunea...

@Irene: ok, o sa revin cu reviewuri la produse. pot sa iti spun ca aseara mi-am aplicat deja ulei de avocado pe par cateva ore inainte sa ma spal pe cap:D. astept sa citesc si parerea ta:D

Leenah spunea...

Mi-e frica..de o ora citesc peripetii ale celor ce au comandat de pe Iherb,pe 20 am facut si eu prima comanda..inca nu a venit.Dar mai vreau sa fac una de 40$,pana nu expira oferta cu transport gratis..dar nu stiu,mi-e frica..
la posta nu ai mai platit nicio taxa?

Milena spunea...

@LeenahM: eu cred ca o sa iti vina comanda, stai linistita. peripetiile mele se datoreaza celor de la Posta Romana. e drept ca e un mic stres sa astepti sa iti vina coletul, stiu bine cum e, dar eu zic sa stai linistita. mie aceasta prima comanda mi-a ajuns pe 18 aprilie in tara si fusese trimisa pe 29 martie, deci e destul. bine, am prins si sarbatorile pascale atat la catolici si ortodocsi, deci probabil tu nu vei astepta atat. stiu persoane carora le-a venit comanda intr-o saptamana si altora carora le-a ajuns coletul dupa o luna. la posta nu am mai platit nicio alta taxa, el apare ca fiind din UE, deci nu are de ce sa iti ceara taxe. daca ti-a teama tare, mai poti astepta, sigur vor mai fi oferte cu transport gratuit, insa eu zic ca nu ai de ce sa iti faci griji. doar trebuie sa astepti:D

AlinaGav. spunea...

Si pe mine ma enerveaza astea de la posta, cred ca le angajeaza dupa cat de nesimtite si de urat se poarta cu oamenii. :( Si la mine tipa cand nu am aviz dar chiar si cu prapadita aia de hartie tot le ia 5 minute sa imi caute avizul pe care il au ei si alte 5 min sa imi gaseasca coletul ;))
Cat despre iherb...am scris pe blog experienta mea neplacuta cu ei. Din pacate si mie imi e frica sa mai comand de pe site desi sunt multe produse asa de ieftine :-<
Imi pare rau ca ti s-a intamplat lucrul asta :( Eu chiar m-am saturat de povestile astea despre colete de la iherb care nu ajung/dispar ca prin minune, incompetenta si neseriozitatea postei romane.

Milena spunea...

@Alina Gav: Eu am fost ieri sa iau niste timbre fiscale pentru niste acte de depus si am avut iarasi de a face cu indiferenta celor de la Posta. Ca sa nu mai zic ca acum doua saptamani am trimis doua plicuri cu acte pentru master in Franta si doar unul a ajuns. Ce sa mai, e clar ca nu imi place absolut deloc Posta Romana. Eu de pe iherb nu mai comand la adresa asta, dar am comandat un produs alaturi de o prietena care si-a luat mai multe si abia astept sa apara:D. Cu incompetenta si neseriozitatea Postei Romane nu stiu ce se poate face, sincer...E greu de tot sa le schimbi modul de relationare cu clientii. :D

Anonim spunea...

Astea de la posta daca nu au chef nu iti da nici cu avizul! Era o fata in fata mea care avea avizul si zicea ca l-a gasit in cutia postala in urma cu o saptamana (era intr-o miercuri si zicea ca l-a gasit cu o miercure in urma). Nu i-a dat coletul pe motiv ca a fost trimis retur! Eu nu cred; regula e ca se tin 10 zile. Zilele nu trecusera!
Am urmat eu la coada si i-am dat buletinul ca sa imi caute coletul despre care eram sigura ca ajunsese in acea zi! Mi-a zis ca desi nu am avizul imi face o FAVOARE si cauta. A cautat aparent amabila de 2 ori si nu l-a gasit. Dupa ce plec din sediul postei ajung in 5 minute acasa si ce crezi? Avizul era in cutia postala! Ma intorc imediat, stau iar la coada vreo juma de ora (era un tip care avea de trimis vreo 10 colete) si ajug la aceeasi tipa 'amabila'. Imi da coletul! M-am si mirat...desi eram sigura ca in camera din spate se afla coletul meu, aveam emotii ca nu o sa mi-l dea (din rautae, din indolenta sau mai stiu eu ce alt motiv). Poate exagerez dar am mereu emotii cu posta romana! Acum plang ca sunt in faliment sau ca ii desfinteaza dar spuneti si voi! Cu unele exceptii nu merita sa fie desfintati?

Milena spunea...

@Anonim: intr-adevar, majoritatea angajatilor de la Posta Romana sunt efectiv de groaza. Mi-e sila de fiecare data cand trebuie sa merg pentru ceva la Posta. dupa parerea mea, daca nu schimba ceva major la nivelul intregului sistem, o sa intre 100% in faliment. te pup si mult spor cu primirea comenzilor!

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...