luni, 7 mai 2012

Grădina mea secretă..refugiu delicios


Grădina mea secretă e cu siguranță tărâmul copilăriei mele, grădina și verdeața de lângă casa bunicilor mei. Ajung acolo cât de des pot pentru a mă deconecta, pentru a uita de griji și stres și mă las mereu purtată de simțuri pentru a descoperi noi și noi minunății ascunse în acest tărâm de vis.



De când eram mică mă refugiam acolo, trăind de fiecare dată un sentiment de liniște totală. Adoram mai ales perioada verii, când petreceam integral aproape vacanța acolo, înconjurată de jucării, apoi de cărți și mărgeluțe pe care le modificam în fel și chip. Era cu adevărat locul meu secret, plin de magie. Diminețile începeau invariabil cu o plimbare prin rouă, desculță, simțind mirosul crud, atât de verde al ierbii grase, apoi mă duceam să culeg ba zmeură, ba căpșuni, ba cireșe, ba vișine, ba mere, ba struguri, după vreme și după poftă. Mă întorceam, le spălam, mă schimbam mereu într-o rochie cât mai vaporoasă, de-a mamei sau de-a mea și apoi ieșeam din nou în grădină, la umbră, să savurez "recolta". Când nu e grabă, când nu e decât liniște, nu e nevoie decât să lași momentele să curgă firesc, să te înfrânezi chiar uneori pentru a putea savura toate micile bucurii perfecte ale naturii. 



Flori peste flori, trebuie doar să le admiri.





Zilele perfecte de vară erau cele care continuau tot în grădina mea secretă. Citind la umbră sau la soare, culegând flori, curățând grădina...E ceva atât de viu în a lucra în natură, te face să te simți în mod straniu poate pentru unii, relaxat. Da, acesta e cuvântul...relaxare, intimitate. Nu ești presat de nimic, e acel joie-de-vivre pe care francezii l-au făcut deja brand.  


 





Acel sentiment de liniște totală, de simplitate a vieții e cel după care tânjesc cel mai des. De fiecare dată când am ocazia, merg din nou în grădina minunată a copilăriei mele pentru a vedea cu alți și mereu aceeași ochi locul meu personal, în care am reflectat la atât de multe aspecte ale vieții mele. Deși vremurile se schimbă, acel loc pentru mine e etern liniștitor și chiar dacă mă refugiez în pasiunea pentru cosmetice pentru a mă relaxa uneori, tot în natură e cel mai frumos. 

Am avut ocazia de a folosi o mostră a parfumului Lovely Garden de la Oriflame, lansat în cea mai nouă campanie. Știți că îmi plac și alte parfumuri de la ei, de care v-am mai povestit, dar acesta e o îmbinare atât de armonioasă, firească și totuși neașteptată de arome, încât te pune pe gânduri. Pe mine m-a dus cu gândul la florile din grădina copilăriei, la mirosul verii și al relaxării. 

ps: toate pozele sunt din grădina de care vă spun și de pe dealul care e în continuarea acesteia. It's all real!

2 comentarii:

coco spunea...

am si eu o gradina secreta :)

Milena spunea...

@coco: :)

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...