duminică, 1 iulie 2012

Ce mi-am mai luat de la Paula's Choice


Am ridicat ieri comanda dată la Paula's Choice și sunt ultra încântată, așa că am zis să vă arăt ce mi-am luat. So:



- serum Skin Balancing (știu că traducerea ar fi ser, dar îmi place mult cum sună serum) cu antioxidanți, varianta matifiantă pentru tenul mixt - e primul serum PC pe care îl recumpăr și sunt complet îndrăgostită de el. Review soon la toate 3 serumurile folosite până acum.
- cremă hidratantă Skin Hydrator din gama Resist: și acest produs este din categoria recumpărate. Găsiți review aici
- loțiune exfoliantă cu AHA 10%: această cremă este recomandată pentru corp, însă am aflat dintr-o sursă în care am încredere maximă  că poate fi folosită cu succes și pe ten. În plus, chiar pe site-ul PC se afirmă faptul că această cremă poate fi aplicată fără probleme pe ten. Ideea e că am comandat-o pentru că am avut mostre din exfolianții cu AHA 5%, respectiv 10% din gama Resist și m-au impresionat rău de tot acele mostre, așa că am zis că acest produs e alegerea ideală, mai ales că are un preț foarte bun și o cantitate mai mult decât îmbietoare de 210 ml.
- mască hidratantă din gama Skin Recovery. Am avut o mostră, mi-a plăcut, ce rămânea de făcut decât să o comand. Tenul meu a suferit în ultimele două săptămâni, chiar mai bine de atât, pentru că mi se terminase crema hidratantă și foloseam seara doar câte un strop din serumul Skin Balancing, însă nu suficient pentru hidratare, așa că am decis să îl revitalizez cu această mască. Eu o folosesc pe post de cremă, nu de mască. V-am povestit și aici.
- mi-am mai comandat și două mostre, una de șampon și una cu crema hidratantă din gama cea mai nouă, Earth Sourced. Vă recomand să încercați mostre înainte, este un mod extrem de util și de sigur de a afla ce vi se potrivește.

Asta este cea mai recentă comandă a mea la Paula's Choice. Voi ați folosit ceva din ce mi-am comandat? 

PS: Produsele le-am luat prin intermediul Andreei, care este partener PC și pe care o găsiți aici . V-o recomand cu muuultă căldură, este foarte seriosă, comunică  la tot pasul despre produse, livrare și restul detaliilor. Plus că din ce parteneri am văzut eu, oferta ei mi s-a părut cea mai avantajoasă: reducere de 20% la orice comandă, plus transport gratuit pentru București - ne-am întâlnit și mi-a predat produsele. Acestea erau intacte și eu foarte happy să le am. 

Nu mai promit nimic despre frecvența postărilor, vă mulțumesc muuuult celor care mă citiți și revin acuși cu preferatele lunii iunie!
V-am pupat!

6 comentarii:

Anonim spunea...

pana la urma cum te descurci cu amabalajul celei din gama resist?
ai reusit sa folosesti tot produsul?

Milena spunea...

@Anonim: data trecuta am bagat betisoare de urechi pentru ultimele urme de produs. am decis sa iau tot hydratorul pentru ca are efecte foarte bune pentru tenul meu si in plus, vorbeam cu o prietena despre ambalaj si ea a zis ca nu a avut probleme, a tinut-o mult si apoi a desfacut capacul, dar nu mai era aproape deloc produs. poate am avut eu ghinion atunci. sa vad cum va fi. asta e abia al doilea tub.

Deea spunea...

Sa le folosesti cu placere si iti multumesc de recomandare:-*

Milena spunea...

@Deea: multumesc! te pup

ABeautyTale spunea...

Vai, cate ti-ai luat! Sa le folosesti iubita!
Apropo, si eu tot serum folosesc pt ca ser ma duce cu gandul la serul din sange bleah

Milena spunea...

@ABeautyTale: multumesc mult. adevarul e ca m-am cam rasfatat, dar am considerat-o drept cadou ca am terminat facultatea:D. e funny cu serul si sangele, pe mine ma face sa ma gandesc la medicamente parca si no me gusta:D

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...