duminică, 1 iulie 2012

Preferatele lunii iunie


Cât de repede a trecut luna iunie....Deși a fost o lună plină, am folosit multe produse, majoritatea pe care le știți, așa că am încercat să selectez cam ce produse am folosit efectiv din plina în luna care tocmai a trecut. Pe lângă produsele de mai jos am mai folosit și un mix de uleiuri minunat, primit de la Georgiana, căreia îi mulțumesc din nou cu ocazia asta. Anyway, iată produsele lunii iunie:





- loțiune de curățare solubilă în apă de la Boots No. 7: fără iritanți, cu o consistență cremoasă. Nu face spumă puternică și lasă tenul foooarte luminos. Ador, ador, ador acest produs! E a treia oară când îl recumpăr și merită toți banii. Îl găsiți în Sensiblu.
- cremă de protecție solară cu SPF 45 de la Paula's Choice: o folosesc zilnic de mai mult de un an, sunt la al treilea tub și e foarte foarte eficientă! Cum spuneam, o aplic zilnic pe ten și decolteu. Găsiți review aici .
- serum cu antioxidanți Skin Balancing de la Paula's Choice: l-am folosit seara, în alternanță cu mixul de uleiuri de care vă ziceam mai sus. Din păcate am aplicat cu zgârcenie, pentru că nu mai aveam nici crema Hydralight tot de la PC și era cam aiurea. Dar oricum, acum l-am reachiziționat și e super. Textura e de vis și chiar mă ajută la urmele de la coșuri.
- cremă de corp cu agave de la Yves Rocher: am primit-o prin iarnă, dar abia luna trecută am început să o folosesc. E fabuloasă, miroase a flori, a iarbă proaspăt cosită, e un vis! Textura e ușoară, ca de iaurt aș spune, hidratează excelent. Abia aștept să o recumpăr.
- deodorant spray Nivea Invisible Black&White: dintotdeauna am preferat variantele spray la deodorante, poate iarna mai folosesc câte unul solid, dar vara în niciun caz. Acesta e foarte eficient, miroase a pepene galben, mai degrabă a înghețată de pepene galben, dar nu e puternic încât să acopere parfumul, nu usucă pielea și îl folosesc deseori imediat după epilare fără probleme.
- apă de toaletă Light Blue de la Dolce&Gabbana: perfectă pentru vară, aromă purtată zilnic din mai încoace. Totuși, când ies afară ziua nu o mai aplic pe gât pentru că am pielea sensibilă la soare și mă ustură de la parfum. O să o aplic seara mai mult. Eu de obicei vara mai sar, ca să zic așa, peste parfum, pentru că de la soare poate să ajungă să ne lase pete.
- fond de ten lichid Urban Shield SPF 15 de la Oriflame: textură între lichid și cremos, destul de ușor, uniformizează excelent și nu încarcă tenul. Îmi place mult, iar prețul e accesibil - până în 20 de lei. L-am și verificat de iritanți și sunt sub 1%.
- pudră translucidă pulbere de la Essence: nu mă așteptam să îmi placă atât de mult, dar e chiar faină. Am folosit-o zilnic și abia pare atinsă, nu oxidează or smt, matifiază excelent, iar prețul e foarte bun, în jur de 15-17 lei parcă. 

Cam acestea au fost produsele cele mai folosite în luna iunie. Care sunt preferatele voastre în această perioadă?
V-am pupat! 

7 comentarii:

Adiana spunea...

Niste ingrediente la pudra essence se poate? :) thx

Gisca Mihaela spunea...

Si eu folosesc in acest moment deo -sprayul Nivea doar ca nu sunt foarte multumita de el!!!:((

bydee-make-up spunea...

Sa le folosesti cu placere in continuare :)

Milena spunea...

@Adiana: iti transcriu ingredientele de la pudra essence: aluminium starch octenylsuccinate, polyethylene, disodium edta, sodium dehydroacetate, butylparaben, ethylparaben, methylparaben, propylparaben. hope it helps. btw, pe siteul essence e o sectiune de ingrediente si daca descarci doc pdf ai ingredientele la toate produsele lor. pup

Milena spunea...

@Gisca Mihaela: imi pare rau ca nu iti prieste deo nivea. la deodorante adevarul e ca si mie mi se intampla sa imi fie ok unul la un moment dat, apoi sa nu mai functioneze chiar acelasi produs. noroc ca sunt atatea variante pe care le putem experimenta.

Milena spunea...

@bydee-make-up: multumesc mult!:*

Kaiyo Aino spunea...

Ador parfumul!

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...