sâmbătă, 14 iulie 2012

Tag: One Lovely Blog Award


Hey! Am primit un Lovely Blog Award din partea Georgianei  căreia îi mulțumesc muuult că s-a gândit la mine. Mai demult am mai primit câteva taguri, însă nu am reușit să le onorez și acum din păcate nu mai știu despre ce era vorba. Ar fi trebuit să-mi notez, dar nu mi-am dat seama și acum e cam târziu I guess. So am decis să scriu cât mai repede despre acest blog award ca să nu uit.



Trebuie să vă spun 7 lucruri despre mine și apoi să dau mai departe acest tag altor bloggerițe. Iată câteva lucruri despre mine:

- adoram să mă joc cu păpușile când eram mică. Am avut și mare noroc că am primit aproape mereu tot ce mi-am dorit, așa că ajunsesem la o colecție frumușică. La un moment dat mă plictisisem de hainele lor și am găsit niște materiale pe la bunica pe care le-am tăiat eu cum am putut și am confecționat fustițe, rochii și bluzițe pentru păpuși. Pe la vreo 10-11 ani am decis să închei capitolul -a fost devreme sau poate târziu, ce mai contează? - le-am pus pe toate în cutii, la fel și toate accesoriile și mobila de jucărie și sunt toate safe la bunica într-o cameră. Când am fost prin mai ultima oară la bunici am deschis acele cutii după mai bine de 10 ani și m-a cuprins o nostalgie teribilă. Le-am pus pe toate frumos la loc, deși mi-ar plăcea să fiu din nou mică. Poate cea mai dragă dintre păpuși este prima Barbie primită - Prințesa Fluturilor care e și acum impecabilă și pe care mi-a adus-o tata tocmai din Elveția.

- sunt foarte pofticioasă și adoooor dulciurile! Cu toate acestea, persoanele care nu mă prea cunosc nu cred că mănânc mult. 

- joi mi-am scos prima măsea de minte și nu m-a durut nimic nimic după! A fost super ok. Țineți-mi pumnii să fie așa și cu următoarele 3. Da, mi-au ieșit toate 4! măselele de minte în primul an de facultate și mi-au tot împins dinții în față. Iau serios în calcul varianta de a îmi pune aparat dentar la un moment dar, dar cel puțin în următorii 2 ani nu am timp.

- iubesc câinii enooorm și mi-aș dori să am un câine. Am mai avut când eram mai mică mereu, dar toți au ajuns la bunici pentru că nu îi puteam lua cu mine la facultate când am venit în București. Am luat chiar și un cățeluș de pe stradă mai demult. Îl botezasem Gordo și tot la bunici a stat.

- sunt foarte leneșă când vine vorba de sport. Nu am fost niciodată o fire sportivă. Mănânc cât pot de sănătos, iau vitamine, mă relaxez, dar partea cu sportul nu o pot integra deocamdată definitiv în viața mea. Chiar îmi doresc asta, dar mereu mă apuc și după câteva zile sau săptămâni abandonez. Voi cum reușiți să rămâneți consecvente cu sportul?

- sunt logodită din Ajunul Crăciunului 2011. Ne-am cunoscut la Summitul NATO de la București din aprilie 2008 și, deși am avut o relație la distanță până în iulie 2009 când eu am venit din Bacău în București la facultate, totul a fost foarte frumos. Și este în continuare.

- pe 17 august eu și iubitul meu ne mutăm în Rennes, Franța. Din septembrie ne vom continua studiile acolo. Îmi doresc mult să continui activitatea de pe blog, poate să încep să scriu și în franceză. Poate.


Ofer acest tag tuturor fetelor din blogroll care vor să îl facă și încă nu au apucat și tuturor care vor să îmi împărtășească câteva lucruri despre ele. So, chiar dacă nu aveți blog, feel free to comment. Pupici!

2 comentarii:

Adiana spunea...

mult succes in Franta! sa nu renunti sa scrii pe blog :)

Milena spunea...

@Adiana: multumesc mult! o sa scriu in continuare, cat pot de des>:D<

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...