sâmbătă, 4 august 2012

Giveaway Lovely Garden by Oriflame


După cum vă spuneam ieri, astăzi lansez un nou giveaway - premiul constă într-o sticluță de apă de toaletă Lovely Garden de la Oriflame. Am câștigat două sticluțe în urma unui concurs organizat de Oriflame, la care care am participat cu acest articol - una pentru mine, una pentru o cititoare norocoasă. 



Vă invit să vă înscrieți la giveaway printr-un comentariu la această postare. 
Comentariul trebuie să conțină:
1. numele vostru - obligatoriu
2. numele cu care ați dat "Like" pe pagina de Facebook a companiei Oriflame - obligatoriu
3. adresa de email cu care sunteți abonate la blogul meu (introduceți adresa voastră în dreapta, la "Urmărește-mă prin email") - obligatoriu 
4. numele parfumului vostru preferat și orice alt comentariu privind parfumul în concurs - opțional


Cred că regulile sunt foarte simple și de aceea vă rog să înțelegeți dacă voi exclude vreo persoană care nu le respectă pe cele obligatorii.
Voi alege o câștigătoare prin intermediul random.org pe data de 14 august, deci până atunci aștept comentariile voastre. 

Mie parfumul acesta îmi place mult și sper să parfumeze zilele unei norocoase dintre voi. 

Pupici, 
Milena

26 comentarii:

Alexandra. spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Bianca Roxana spunea...

Buna!
Numele meu este bianca roxana anitei.
Numele de fb este acelasi.
M-am abonat cu adresa de e-mail biarox84@yahoo.it.
Parfumul meu preferat,dupa care suspin si acum este Volare roz, o varianta tare veche, pe care eu nu o mai gasesc de multi ani.Era cu aroma de liliac.
Multumim pentru parfumel!

Corinna spunea...

Nitu Corina
Fb: Corina Nt
mail: corina_1808@yahoo.com

Mi-ar placea sa castig acest parfum pt ca l-am incercat la o prietena si mi-a placut mult:)

Florina Pandrea spunea...

Pandrea Florina
fb:Pandrea Florina
mail: x.ciresica23@yahoo.com
Parfumul preferat: Far away
Nu am incercat parfumul Lovely Garden dar mi-ar placea:D

Unknown spunea...

Buna.
Dinu Florina Madalina
Fb: Dinu Florina
Abonata prin e-mail: princess_princessgirl@yahoo.com
Am avut ocazia sa miros o mostra cu acest parfum si mi-a placut extrem de mult.
Multumim de concurs.

isabela Sterpu spunea...

Hey,
Sterpu Felicia Isabela
fb: Isabela Sterpu
Abonata cu e-mail: iza_cool.girl@yahoo.com
Parfum referat SO Hot, cat despre acest parfum ce pot sa spun decat ca as vrea sa il incerc ma tenteaza :x

Beauty and others spunea...

Nume: Badea Nicoleta Alexandra

Like FB: Nicoleta Alexandra

Abonata: x_hubba.bubba_x@yahoo.com

Parfumul meu preferat este Poison de la Dior.

madalina spunea...

Nume: Buscu Madalina
Like: Madalina Buscu
abonata: mitrutz_maddy_2007@yahoo.com
Parfumul preferat este Eclat.

Anca spunea...

Nume : Markos Anca Ofelia
FB: Anca Markos
Abonata : anca_anca1@yahoo.com
Parfumul preferat : Emotion - Pierre Cardin

Mi-ar placea foarte mult sa testez acest parfum . eu am mai folosit in trecut parfumuri de la Oriflame si sunt curioasa sa vad daca este la fel de bun :)

andra katerina spunea...

Vrabie Andra-Corina
fb: andra katerina
abonare: bbyqdoll@gmail.com
Nu stiu care este parfumul meu preferat :)) Nu ma pot hotari, toate care le am imi plac

Radu Adina spunea...

Radu Adina
FB Raud Adina
email raduadina87@gmail.com
Parfumul preferat:Bruno Banani- Not For Everybody
Nu am acest parfum dar l-am mirosit si imi place tare mult cum miroase

Andreea spunea...

fb si nume :Andreea Bianca Şerban
email: unforgettable.dreams95@yahoo.com
Am mai multe parfumuri preferate:-? si clar as vrea sa -l incerc si pe acesta.

LarisaVallentina spunea...

Nume: Oprea Larisa Valentina
Facebook: Larisa Vallentina
Abonata prin email: larisa_vallentina@yahoo.com
Parfumul meu preferat este Giordani Gold , insa mi-ar placea sa testez si acest parfum.

Paula Maria spunea...

Mates Maria Silvia
Fb : Maria Silvia
Abonata : angel_silvia_19@yahoo.com
Parfumul meu preferat este Outspoken by Fergie

Alina spunea...

Numele meu: Alina Toader
Nume Fb: Alina Toader
e-mail: alina_petre1986@yahoo.com
Parfumul meu preferat este Cerutti 1881.

moni spunea...

Gherca Monica
fb Mon Monica
abonat night_monik789@yahoo.com

Parfumul preferat este Amor Amor de la Cacharel iar in general prefer parfumurile fresh si florale. Nu am incercat parfumul din concurs, nu stiu cum miroase dar a incredere in gusturile tale. Lovely garden nu ma face decat sa ma gandesc la o gradina mare plina cu flori ale caror nume nestiute si necunoscute ma poarta departe cu mirosul lor.

Multumesc de giveaway, te pup!

Enchanted Ana spunea...

Ana Maria Panait
fb:mARIA aNA
aAbonata:ana_maria.panait@yahoo.com
Parfumul meu preferat este Volare cu Magnolie.
Acest nou parfum nu am avut ocazia sa il miros..nici ca mostra deci mi-ar face placere sa il incerc pentru ca de asemenea sunt o mare fana a produselor Oriflame.

Cristina spunea...

Buna si eu ma inscriu
Numele meu este Cristina Gondos
Numele cu care am dat like pe FBK este Cristina Gondos
Adresa de mai cu care m-am abonat la blog este Cristina.gondos@yahoo.com
Parfumul meu preferat este Euphoria de Calvin Klein.
Merci pentru concurs. Pupici

Oana spunea...

Oana Catalina Nicolescu
FB: Oana Catalina
email: oana [dot] catalyna [at] yahoo [dot] com
Parfumul meu preferat este Givenchy Very Irresistible.
Imi doresc sa castig parfumul Lovely Garden deoarece cred ca mi s-ar potrivi si ca mi-ar incanta simturile.

Multumesc!

Anonim spunea...

Nume: Macarie Alina
FB: Macarie Alina
e-mail: crocoloco90@yahoo.com
Parfumul meu preferat este: Flowerparty de la Yves Rocher.

Ioana Rosu spunea...

Nume: Ioana Rosu
email: yoana_rosu@yahoo.com
FB: Ioana Rosu
Parfumul meu preferat este tot unul de la Oriflame - Girdani White Gold. De cand l-au lansat nu imi lipseste niciodata din colectie. Insa, dupa toate parerile pe care le-am tot citit, mi-ar placea sa incerc si Lovely Garden.

iulika_ct spunea...

Buna !!!
Nume Iuliana Crisan
FB Iuliana Gondos
Email iulika.ct@gmail.com
Parfumul preferat in ultima vreme este chiar acesta Lovely Garden.
Succes tuturor !!!

Corina spunea...

Nume:Corina Pantiru
Fb:Corina Pantiru
E-mail:corinna_pantiru@yahoo.com
Parfumul meu preferat este Lovely Garden pe care nu l-am schimbat de cand s-a lansat

Andreea Ioana spunea...

Buna!
Nume: Andreea Ioana Stoian
Facebook : Andreea Ioana Stoian
Email : stoian.andreeaioana@yahoo.com
Parfumul meu preferat este Calvin Kein - Beauty
insa de la Oriflame printre preferate se numara : Enigma, Midnight Pearl si Eclat Weekend

CUVINTE RATACITE spunea...

Nu stiu cum e acest parfum de la Oriflame, dar cu prima ocazie cer cuiva mostra sa vad ce si cum, caci dupa nume, ar tb sa imi placa...
eu iubesc laura biagiotti- apa de toaleta cu acelasi nume, ma duce cu gandul si la flori si la fructe dar mai ales la o gradina intr-un parc sau o poiana intr-o padure si macar cu gandul, ma relaxez putin.

carmen elena chetroiu numele meu pe fb like cu ccarmenelena(.9)
si sunt abonata la blogul tau cu smilingelf@gmail.com

Camelia Andrasescu spunea...

Buna ,
Nume : Camelia Andrasescu
FB : Adriana Camelia Andrasescu Scrieciu
Email : andrasescu.camelia@gmail.com
Parfum preferat : L'instant de la Guerlain

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...