joi, 2 august 2012

Review: Nivea Baby SPF 50 vs. Nivea Baby SPF 30


Hey! Am zis să mă ocup de acestă postare la care mă gândisem mai demult cât încă mai e sezonul în care se vorbește foarte mult despre protecție solară și în care este și cea mai folosită crema cu SPF din timpul anului. Din punctul meu de vedere și nu numai, protecția solară ar trebui aplicată zilnic, indiferent de anotimp. Eu respect cu sfințenie această regulă de mai bine de un an și sunt mulțumită de faptul că pielea se vindecă mult mai ușor. Cât despre îmbătrânirea cutanată și riduri, nu am încă decât unele - foarte puține - de expresie. Poate și faptul că am (încă) 21 de ani are un cuvânt de spus, poate și faptul că de mică nu m-am expus niciodată vara fără protecție - mama mereu ne-a dat cu creme cu SPF când eram mici, pe mine și pe fratele meu, păcat că nu aplicam regula și când se termina vara. 


Vă las mai jos câteva linkuri utile către unele articole interesante pe tema protecției solare:


Anyway, mai jos vă prezint două creme de protecție solară foarte bune, pe care le-am încercat prima dată primăvara trecută, iar vara aceasta le-am recumpărat - Loțiunea Nivea Baby cu SPF 50 și Crema Nivea Baby cu SPF 30. 

Iată loțiunea cu SPF 50:




- pe mâna dreaptă am aplicat produsul în ultima poză (diferența nu e așa de mare precum la cremă) - 




Și iată și crema cu SPF 30:






- pe mâna stângă este aplicată crema cu SPF 30 (cum vă spuneam, este mai evidentă diferența decât în cazul loțiunii) - 



Asemănările dintre aceste două produse:
- oferă protecție atât UVA, cât și UVB.
- nu au parfum, alcool sau alți iritanți majori (cantitatea de iritanți este infimă - sub 0,1%)
- sunt recomandate inclusiv pentru pielea bebelușilor - de unde și numele subgamei
- sunt rezistente la apă - desigur, este nevoie de reaplicare după baie, transpirație abundentă
- pot fi aplicate atât pe corp, cât și pe ten (cu precauție totuși pentru tenul gras)
- sunt foarte albe, după cum se vede și mai sus, pot lăsa pelicule lucioase și albicioase pe piele
- sunt accesibile ca preț - între 20-30 de lei fiecare


Principalele deosebiri:
- loțiunea are factor de protecție 50, iar crema 30
- loțiunea are gramaj mai mare - 200 ml și a costat în jur de 28 lei în Carrefour
- crema are gramaj de 75 ml și a costat în jur de 21 de lei, tot din Carrefour fiind luată
- crema se absoarbe mai greu, este nevoie de insistențe serioase pentru a se absorbi - nu am aplicat-o pe ten din acest motiv - am luat-o mai ales pentru a o avea în geantă când merg prin oraș și e nevoie de reaplicare, mai ales pe mâini. Am folosit-o până spre iarna trecută și recent am luat acest flacon.
- loțiunea se absoarbe mai ușor, motiv pentru care am aplicat-o inclusiv pe ten fără probleme. Totuși, pot să rămână zone în care se strânge - genunchi, sub sâni, în zona antebrațului - nu știu dacă o fi din cauză că eu am reaplicat-o mai stângaci când mă uscam după baie, dar se poate. În orice caz, acest ultim detaliu nu e deranjant. 


Per total, sunt două produse foarte bune. Crema cu SPF 30 e bună mai ales că are dimensiuni reduse, dar raportat la preț e mai avantajoasă loțiunea. Din punctul de vedere al efectelor și absorbției, prefer clar loțiunea cu SPF 50 și, după cum abia afirmam mai sus, e și mai avantajoasă.

În privința locului de achiziție, anul trecut parcă erau peste tot - sau poate mi s-a părut, în timp ce anul acesta doar în Carrefour și în Dona le-am găsit. Evident că sunt mai avantajoase dacă e să le luați din Carrefour, pentru că, de exemplu, loțiunea a fost 28-29 de lei în Carrefour, iar în Dona era 42 de lei.


Voi ce produse de protecție solară folosiți? În caz că nu o știați, aici găsiți lista de produse recomandate pe acest segment de către Corina. 


PS: Nu uitați că mai e doar un pic și se încheie primul meu giveaway, dacă vreți vă mai puteți înscrie încă. Mâine anunț câștigătoarea! Succes și pupici!

2 comentarii:

cris spunea...

Am gasit la tanc review-ul asta pentru ca tot cautam date despre lotiunea Nivea baby si nu prea gaseam pe net. Stiam ca e bine formulata, dar nu eram sigura daca intra repede in piele sau daca e lipicioasa. Chiar ma bucur ca ai pus si poze ca sa vad cum se comporta.
Eu vreau sa o folosesc pentru fata si chiar sper sa nu ma probleme de la ea :)

Milena spunea...

@cris: ma bucur ca te-a ajutat. daca vrei sa o cumperi am vazut-o prin Cora si Kaufland, la pret in jur de 37 de lei. te pup!

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...