vineri, 3 august 2012

Primele impresii: Loțiunea cu 10% AHA de la Paula's Choice


Vă arătam aici ce mi-am mai luat de la PC în ultima vreme. Lor li se adaugă încă două produse - crema hidratantă Hydralight și eterna mea cremă cu SPF 45, că nu vreau să rămân fără în Franța. Mai pe scurt, sunt obsedată:D. Folosesc deja de o lună acest produs și vreau să vă împărtășesc părerile mele. Mai întâi însă vreau să vă spun câte ceva despre cum m-am decis să îl încerc.

Din primăvara trecută am început să folosesc exfolianți chimici. Menționez că toate produsele folosite, fie cu BHA, fie cu AHA, au fost sau sunt de la Paula's Choice. Dacă sunteți interesate despre ce înseamnă exfolianții chimici, vă recomand siteul Corinei, unde găsiți enorm de multe informații utile pe subiectul acesta și nu numai. De asemenea, vă puteți ghida după informațiile de aici în alegerea unui exfoliant chimic potrivit nevoilor pielii voastre. 

Eu am început să folosesc prima dată în primăvara trecută exfolianți chimici și am început cu gelul cu 1% BHA, care mi-a plăcut mult. Totuși, la terminarea acelui flacon am trecut la varianta lichidă, cu 2% BHA, pe care o folosesc de mai bine de jumătate de an și despre care voi încerca să scriu în curând. Efectele BHA au fost vizibile și foarte bune, dar semnele de la acnee - multe și evidente la început, mult estompate mai ales datorită serumurilor cu retinol folosite, nu se lăsau atât de ușor alungate. Am decis să încerc produsul cu 10% AHA când am citit aici că poate fi folosit și pe ten, nu doar pe corp, căci produsul este recomandat în principal pentru corp. M-am gândit că la gramajul de 200 de ml și la prețul de 27,50 euro pe siteul european oficial (eu încă l-am luat și cu 20% reducere prin intermediul Andreei) este foarte avantajos. Menționez că înainte am folosit o mostră din produsul cu 5 % AHA din gama Resist și una din produsul cu 10 % AHA din aceeași gamă, pentru a vedea cum reacționează pielea la acești acizi. 






Am aplicat până acum produsul de două ori pe săptămână, pe tenul perfect curățat și uscat. Primele două ture de aplicare am simțit o usturime puternică pe zona maxilarului - cred că din cauză că nu era uscată perfect, pentru că ulterior nu am mai avut probleme. De asemenea, am observat o înroșire a tenului până la a treia aplicare, dar care a dispărut în câteva minute. So, aplic produsul în strat subțire - nu am aplicat și în jurul ochilor, dar nu este contraindicat acest lucru, ba chiar împotriva ridurilor ar avea impact, masez ușor până la absorbție și aștept cam 20 de minute înainte de a aplica Skin Hydrator din gama Resist. Tenul este imediat mai întins și mai luminos parcă. Mi-ar plăcea să aplic produsul mai des, dar dacă trec de două-trei aplicări pe săptămână mi se descuamează pielea. De asemenea, aspectul pielii la atingere este clar netezit - eu mai am  mai ales vara mici denivelări parcă la suprafața pielii și sunt foarte mulțumită de remedierea acestui lucru. În privința semnelor acneice, cam 20% am observat o îmbunătățire, ceea ce e bine pentru perioada cât am folosit acest produs, adică o lună și maxim 10 aplicări. Voi continua să folosesc produsul cu mare drag și sunt sigură că va fi tot mai bine. 




Ca puncte negative aș menționa mirosul - dar oricum e ceva peste care pot trece - este înțepător, parcă acido-acru și cam neplăcut. De fapt, cam acesta ar fi singurul aspect negativ. Textura este una de cremă lejeră, nu încarcă, nu e lipicioasă, nu se absoarbe greu. Per total, produsul îmi place mult și promit să revin cu păreri după și mai mult timp de folosire, poate chiar cu poze.

Foarte important: folosirea unui produs ce conține exfolianți chimici impune în mod obligatoriu folosirea unui factor de protecție solară - eu folosesc SPF 45 zilnic, căci pielea este sensibilizată la soare și oricum, soarele nu face decât să creeze din nou problemele împotriva cărora un exfoliant cu AHA luptă - riduri, semne post-acneice etc. De asemenea, aplicarea unui exfoliant cu AHA nu trebuie să se facă în aceeași zi de preferat cu aplicarea unuia cu BHA. Eu am aplicat lichidul cu 1% BHA în serile în care nu aplicam acest produs.

Ați folosit acest produs? V-ar tenta? Ce alte produse cu exfolianți chimici ați folosit și v-au plăcut sau nu?

3 comentarii:

Sadie spunea...

Ma tenteaza rau produsul!
In primul rand, am niste semne pe picioare si maini de la firele de par crescute pe sub piele, care nu s-au estompat desi le am de luni de zile.
Apoi as fi tentata sa-l incerc si pe ten, poate m-ar ajuta si cu nenorocirile de cosuri care-mi ies pe sub piele de cand am renuntat la Retin-A... O sa ma consult cu Corina, dar bine ca am aflat ca merge si pe ten!

Milena spunea...

@Sadie: eu am inceput recent sa il folosesc si pe corp pentru ca e foarte mare gramajul si nu as vrea sa imi ramana nefolosit din el inainte de un an. deja il am din iulie, dar fiind folosit doar de 2-3 ori pe saptamana, nu prea se consuma. o sa revin zilele astea cu pareri aduse la zi despre produs. cel mai bine o intrebi pe Corina, dar eu zic ca ar fi ok pentru o piele netezita etc., adica la suprafata. pentru chestii mai in profunzime, cel mai bine cred ca ar fi lotiunea de corp cu BHA 2%. anyway, spor si sa imi zici daca il incerci:D

Sadie spunea...

Asa o sa fac!

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...