joi, 22 noiembrie 2012

Cremă de corp cu migdale de la Yves Rocher


Am comandat mai demult acest produs și e aproape pe terminate, așa că am zis să vă spun părerea mea despre el. 


- are o textură foarte lejeră, ca o loțiune de corp - denumirea sa este oricum de lapte de corp.
- se absoarbe repede în piele.
- mirosul este foarte plăcut și discret, de migdale - evident. Din fericire nu este foarte puternic, este mai degrabă delicat. Sunt unele creme de corp care miros prea puternic și artificial uneori, nu e cazul acesteia. 
- la nivel de formulă - are câteva ingrediente bune - glicerină, ulei de rapiță, ulei de susan, ulei de migdale dulci, mangiferin, dar are și câțiva iritanți: parfum, bht, linalool etc. 
- la nivel de hidratare nu excelează din păcate - ba chiar aș spune că nu oferă hidratare suficientă nici măcar unei pieli a corpului normale, cum este a mea, deși se presupune că este destinată pielii uscate dacă ar fi să ne luăm după ambalaj. La capitolul hidratare tot de la Yves Rocher prefer clar o altă loțiune, care mai are și o textură extrem de fondantă - crema aceasta (am pus linkul de pe siteul franțuzesc pentru că nu am mai găsit produsul pe cel din România).
- ambalajul nu mi se pare foarte practic - sistemul de deschidere vă poate deteriora serios unghiile, zici ca e o capcană.
- prețul este de 34 de lei pentru 200 de ml - eu am dat pe produs în jur de 5 euro la reducere. Îl găsiți aici



All in all, nu aș recumpăra acest produs din cauză că oferă o hidratare insuficientă până și unei pieli fără probleme prea mari cum este a mea, iar la acest preț - care nu este foarte mare - găsiți alternative mult mai bune și cu siguranță mai eficiente.  


Voi ați folosit acest produs? Ce alte produse hidratante de la Yves Rocher ați încercat?

6 comentarii:

Ioana Rosu spunea...

Pe cel roz il am si eu si imi place foarte mult: pt mine ste suficient de hidratatnt insa imi place mai ales senzatia de catifelare care ramane dupa

Milena spunea...

@Ioana Rosu: da, acela roz mi-a placut si mie la nebunie, lasa pielea catifelata si avea o aroma extrem de placuta, ca un camp de flori parca. sigur o voi recumpara. cred ca mai ales vara e potrivita :)

bydee-make-up spunea...

Ce pacat ca nu hidrateaza suficient... Aroma m-ar fi atras dar daca efectul nu este "palpabil" degeaba...
Pupici

Milena spunea...

@bydee-make-up: da, si mie mi-a parut tare rau ca nu hidrateaza ca lumea. aroma e deosebita, dar nu merita doar pentru asta cumparata. sigur se gasesc alte variante cu migdale disponibile. si mie imi place aroma. pupici back:)

Larisa spunea...

Am avut si eu o creme de corp de la Yves Rocher, dar nu asta, alta, cu miros puternic de liliac, nu stiu daca o stii... Bine erau cu mai multe parfumuri, dar cea cu liliac mi se parea fantastica ca miros. Intr-adevar nu hidrata foarte bine, dar mirosul facea toti banii :)

Milena spunea...

@Larisa: o stiu :). era super faina, am terminat-o repede, zici ca o mancam :P. tot dintre cele cu aroma dupa parfumuri, am avut una Naturelle care mi-a placut enom, era super buna si la nivel de hidratare. adevarul e ca pentru creme de corp nu prea pot sa renunt la parfum, e o placere cand au arome faine. :)

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...