joi, 1 noiembrie 2012

NOTD - Red in the park


Hey! Zilele acestea parcă e primăvară aici...15-16 grade, soare și atât de plăcut. Și pentru că nu se știe când începe să plouă de nu se mai oprește, am profitat și am ieșit în parc. E prima dată când mergem în parcul Thabor din Rennes, e cel mai mare din oraș și nu l-am văzut pe tot, dar vom recupera cu siguranță, este atât de frumos și de liniștit. 

M-am tot gândit ce să mai scriu despre venirea în Franța, acomodarea aici...Adevărul e că nu știu ce v-ar interesa exact pe voi, poate îmi spuneți în vreun comentariu dacă este ceva anume ce ați vrea să vă spun. So far, au trecut 2 luni jumătate de când am venit aici, două luni de când locuim doar noi doi și e interesant să ne adaptăm la nou împreună. Simt că toate vin așa de la sine uneori și deja încep să nu mă mai surprindă lucrurile normale de aici pentru că le văd peste tot, mă bucur de ele peste tot. 

Perspectiva unei situații financiare mai liniștite decât în România este probabil principalul motiv pentru care românii pleacă în afară, este și unul dintre motivele mele - chiar dacă nu mi s-a confirmat încă (fiind deocamdată tot studentă pe banii părinților), însă simt tot mai mult că motivul pentru care aș vrea să rămân să îmi construiesc o viață aici este liniștea și relaxarea cotidiană pe care o poți obține și întreține infinit mai ușor decât era pentru mine în România. Și slavă Domnului, nu mi-era rău acolo, însă mă simțeam atât de neputincioasă uneori, atât de furioasă și lipsită de perspectivă încât mă bucur că am reușit să văd cum e aici. 

În altă ordine de idei, mi-am făcut acum câteva zile unghiile roșii - mi se făcuse dor de nuanța acesta pe unghiile mele, iar ieri când eram în parc am făcut câteva poze și la unghii, so...această postare este un fel de 2 în 1 aș spune.







- m-a impresionat mult de tot această ojă la aplicare și rezistență. Ce vedeți în poze este starea de după 3 zile de la aplicare, un record pentru mine cu unghii aproape intacte și mai ales, e doar un strat subțire. Recomand ojele acestea, aș vrea să am mai multe, pe acesta mi-a adus-o mama de la târgul din toamnă de la Romexpo de beauty&co. Știți cumva unde se mai găsesc?

Și acum vă las cu multe poze, sper să nu vă plictisiți, nu sunt cele mai reușite, însă ceea ce înfățișează este foarte reușit după părerea mea. Nu am văzut nimic lăsat la întâmplare, peste tot erau atât de multe flori de sezon, aranjamente, atâtea culori superbe. Aștept cu nerăbdare să văd cum se schimbă aceste locuri o dată cu  trecerea anotimpurilor, cred că surprizele vor fi tare plăcute.


















- și....mi-am făcut puțin curaj să pun o poză și cu mine. După cum vedeți, nu mă machiez prea elaborat - în poză am puțin puțin fond de ten, pudră, rimel, doar o "dâră" de fard de pleope și creion de sprâncene (cât aș vrea să învăț să le conturez la fel pe amândouă - am cele mai ciufulite, inegale și rebele sprânceneee, iar eu un anti-talent la conturarea lor:))))


Și cam atât. Sper că v-ați relaxat puțin privind pozele. Mâine vă arăt preferatele lunii octombrie - o lună care a trecut mult, dar mult prea repede, nu-i așa?


pupici,
Milena

10 comentarii:

Georgiana spunea...

Cu ce sa incep? :) Oja este superba, ti se potriveste culoarea de minune! Nu pot sa cred ca e aplicata doar intr-un strat! Eu nu am vazut ojele astea la targ, mi-ar placea si mie sa aflu de unde se pot cumpara.
Parcul arata atat de ingrijit si de frumos, cred ca e locul ideal unde poti petrece o dupa-amiaza de octombrie. Cand vin in vizita la tine, vreau neaparat sa ma plimb si eu pe acolo :)

Si ma bucur ca ai postat si-o poza cu tine :) Sprancenele par egale, eu cel putin asa le vad la aproape 2 noaptea, dar diferente mari intre ele nu sunt :)

Te pup si miss you!

Milena spunea...

@Georgiana: multumesc, esti o scumpa! nici mie nu-mi venea sa cred ce faina e culoarea dupa un singur strat.
parcul e chiar fain de tot. te plimb peste tot daca vii, te astept cu drag.
cu sprancele stiu ca sunt mintita frumos, eu fac asta cel mai des, dar apreciez:D.
pup back si miss you too!!!>:D<

Larisa spunea...

Zici ca e primavara la voi acolo?! Ce bine! La mine a fost iarna in toata regula, ca temperatura :)) iar de astazi au inceput si ploile :(. Esti foarte draguta, imi place machiajul tau, de obicei eu sunt adepta machiajelor lejere, oja la fel este foarte simpatica, o culoare calda placuta, iar parcul este numai bun de plimbare, dichisit, arajat, curat. Iti doresc mult succes in continuare cu acomodarea. :*

Make-up by Dragonfly spunea...

Mvaaai ca niste ciresele...

Milena spunea...

@Larisa: am vazut ca a venit un aer polar in unele regiuni. Parca la Strasbourg a si nins. Aici ninge foarte rar cica. Inca nu au inceput ploile, ma bucur de soare. Multumesc mult, esti o draguta:D. Mult succes si tie in tot ce faci:*

Milena spunea...

@Make-up by Dragonfly: da, arata fain pe fondul verde zic eu. multumesc!

bydee-make-up spunea...

Foarte frumoase unghiutele tale iar pozele din natura...un vis, imi plac tare, tare mult. :)

Milena spunea...

@bydee-make-up: multumesc mult!te pup

incognito spunea...

Frumoase pozele si tu :) miss you!

Milena spunea...

@incognito: multumesc, draga mea! mi-e dor de tine tare. bisous

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...