duminică, 18 noiembrie 2012

Tag: Despre brandurile tale


Hey! Am fost foarte prinsă zilele acestea, iar în clipele de timp liber am încercat să mă odihnesc și să mă relaxez. În plus, nici vremea nu mă ajută foarte mult - nu că aș face poze extraordinare, dar lumina naturală este tot mai proastă, e umed si frig și am chef doar de confort food and tea și de relaxare la căldurică. Nici în oraș nu am prea ieșit, tot din motivele acestea. Vă sună familiar? Cred că tuturor ni se întâmplă asta toamna și iarna...

Anyway, zilele trecute mi-am făcut niște liste și mi-am notat niște idei despre ce să mai scriu pe blog - chiar încerc să mă organizez să scriu mai des. Așa că mă gândeam să fac postări de genul "ce produse aș recumpăra/sau nu de la x brand". În general nu etichetez un brand sau o marcă de produse, încerc să mă mențin obiectivă, mai ales de când am găsit și criteriile potrivite - ingredientele, ambalajul etc., dar de multe ori ni se întâmplă să asociem un brand cu ceva sau cu altceva, asocierile fiind mai puțin logice ori obiective. Bine, dacă ar fi să intrăm în discuție ca lumea și să vorbim în contextul brandurilor, comunicării, marketingului etc., acest lucru este foarte ușor de înțeles - poziționare brandului este tot timpul subiectivă sau emoțională. Dar să trecem peste discuție - se vede că am fost prinsă cu facultatea, nu? - și să continuăm. Lucrez la aceste topuri care sper să vă inspire, dar mai ales să îmi facă și mie ordine în gânduri să nu mai cumpăr produse nepotrivite. E drept că în ultima vreme chiar nu prea m-am mai înșelat prea tare cu produsele, dar never say never. 


Tagul despre care am zis să scriu astăzi este unul pe care l-am văzut pe un blog franțuzesc și care mi-a plăcut. Mi se pare un bun punct de plecare pentru lucrurile pe care mi-am propus să le scriu aici pe viitor. So:

1. Care este brandul de cosmetice care vă oferă o stare de confort?
Brandul care îmi oferă cea mai mare stare de confort este Paula's Choice. Deși am dat și peste produse care nu mi s-au potrivit, cred că este singurul brand despre care am acest sentiment privind toate produsele, pentru simplul fapt că sunt bine formulate. 

2. Care este brandul care v-a dezamăgit?
Păi îmi vin mai multe în minte: Caudalie - am încercat demachiant, un ser și o cremă - mi-au iritat tenul foarte tare; OPI - au nuanțe superbe, dar la rezistență pur și simplu nu m-au convins, așa că pentru același preț pot găsi mai multe oje decât doar una, care să aibă aceeași rezistență. Ar mai fi și Alverde - am încercat șampoane, creme de corp și un tratament pentru păr mai demult - apă de ploaie e puțin spus. Prețul este rezonabil, dar chiar nu au făcut nimic ok pentru mine.

3. Ce brand v-a surprins cel mai tare (în mod plăcut, evident)?
Și aici aș enumera mai multe: Oriflame - chiar dacă au fost produse care nu mi-au plăcut, sunt unele care m-au surprins tare plăcut și le-aș recumpăra cu fiecare ocazie. Tot aici aș include și ELF - mai ales pentru că au multe produse foarte bine și ok formulate la prețuri derizorii. Recent de tot m-a surprins foarte mult o cremă tip BB de la Skin 79 - doar o mostră și mi-a rămas gândul la ea - sigur o voi cumpăra când am ocazia. 

4. Brandul pe care îl adori:
Cu siguranță Paula's Choice: ador produsele lor și dacă mi-ar permite bugetul aș folosi pentru segmentul respectiv - păr, ten, corp - doar produsele de la acest brand. Love them!

5. Ce brand vă tentează cel mai mult?
O să mă refer aici la branduri pe care nu le-am încercat niciodată. Aș spune că mai ales la machiaj am tentații, dar din fericire le rezist cu stoicism. Desigur, un factor este și bugetul, dar altul este că sunt more of a cosmetics girl, not a make-up girl, ca să zic așa. Totuși, mă tentează enorm să încerc MAC și MUFE, cred că au produse faine și sigur aș găsi ceva care să îmi placă. 

6. Ce brand detestați?
Un cuvând cam dur - nu prea detest eu multe lucruri, dar brandul Dr. Hauschka se numără printre ele. V-am scris și aici o experiență de-a mea cu acest brand. Pur și simplu mi se pare o bătaie de joc și culmea, una pe mulți bani. 

7. Ce marcă de tip mass market recomandați?
Cel mai mult îmi plac plac Maybelline, Miss Sporty, Essence și aș pune aici și Bourjois - deși ultimul e un pic mai scump, dar tot in zona de supermarket se găsește. 

8. Care este brandul sau marca ta de suflet?
Cu siguranță Paula's Choice, pentru că m-a ajutat cu atât de multe probleme ale tenului meu. Dacă ar fi să enumăr încă una, strict la nivel emoțional, ar fi Yves Rocher. Chiar dacă nu toate produsele lor sunt extraordinare, pentru mine e un brand de suflet pentru că am folosit multe produse de ale lor când am venit la facultate în București și pur și simplu e o legătură specială pentru mine.


Cam asta ar fi. Poate la un moment dat o să updatez aceste idei când voi descoperi noi branduri. Dacă vă place tagul, vă invit cu drag să îl preluați, iar dacă nu aveți blog și vreți să răspundeți măcar la una dintre întrebări, nu neapărat la toate, vă aștept cu interes părerile în comentarii. 

O duminică faină tuturor!

12 comentarii:

coco spunea...

frumoasa postare !

Milena spunea...

@coco: multumesc tare mult!:)

Dara DarLyst http://darlyst.wordpress.com/ spunea...

Imi place tagul, e interesant.

Milena spunea...

@Dara: ma bucur. te invit sa il faci daca vrei si ai timp:)

Adiana spunea...

din pacate BB creamul skin 79 are iritanti :( si eu am incercat o mostra si mi-a placut, dar apoi am citit lista INCI :(

Milena spunea...

@Adiana: acela in ambalaj auriu? of, e aiurea atunci. dar mi-a placut muuult:X thanks:)

Julie spunea...

Ce tag dragut, cred ca am sa-l preiau, de mult nu am mai facut un tag. Pup :*

Milena spunea...

@Sihaya: ma bucur ca iti place. abia astept sa citesc raspunsurile tale. pup back>:D<

Adiana spunea...

eu l-am incercat pe cel roz, dar si la cel auriu facuse geo poza la targ, si tin minte ca nici el nu era f breaz.

Milena spunea...

@Adiana: daca nu e prea breaz, nu l-as lua, mai ales ca e si cam scump. pacat, textura era super misto:)

Anonim spunea...

Ba e chiar foarte breaz. E cel mai bun bb cream pe care il am detasat. Si am o colectie frumusica. Cel mai mult imi place oriental plus de la skin79. Nice blog :) Te-am gasit accidental. Imi place ca nu tot ceea ce este scump este si apreciat in postarile tale.

Milena spunea...

@Anonim: multumesc pentru parere. eu as vrea sa mai incerc cateva mostre de la ei inainte, sa vad exact ce produs as vrea sa cumpar, ca totusi pretul nu e neglijabil. cel putin pentru mine. ma bucur ca iti place blogul meu, te mai astept!

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...