sâmbătă, 23 martie 2013

Altfel


Hey! Știu că am fost destul de absentă pe blog zilele acestea și știu că situația va fi la fel cel puțin încă o lună, căci e o perioadă aglomerată la școală. Dar nu e doar asta, eu însămi trec prin niște stări și gânduri diverse. Cam de când a început luna martie, multe lucruri m-au făcut să îmi pun întrebări. Simt că e nevoie să gândesc lucrurile în profunzime înainte de a trece mai departe sau poate chiar de a alege un alt drum. 

Deși mi-a fost greu, am încercat să trec peste aspectele negative ale gândurilor mele. Acum sunt doar idei, posibilități, planuri, frânturi de vise pe care le tot trec prin mai multe filtre. Lucrez inclusiv la ce fel de filtre sufletești folosesc, căci mai ales la asta e important să fim atenți. 

Cât de ambiguă ar părea această postare, pentru mine e plină de sens. Și am simțit nevoia să scriu aceste rânduri. Nu voi da mai multe detalii și nici nu vreau să mă plâng, dar e ceva acolo care mă face uneori să îmi fie greu. Alteori îmi dau singură peste nas spunându-mi că nu e nimic, să încetez o dată. 


Eh, o să vedem cum evoluează lucrurile. Până una alta, nu am neglijat nimic din rutina mea de frumusețe, ba chiar sper să reușesc să vă povestesc curând de noua rutina de îngrijire a tenului, pe care am schimbat-o de la sfârșitul lui februarie și rezultatele sunt frumoase. Pe acest plan sunt chiar mulțumită. Tot spre sfârșitul lunii sper să vă arăt și cele mai recente produse terminate, chiar se tot adună. 

Deci, nu stau degeaba. Nevoia de a reflecta e foarte prezentă în viața mea și vreau să îmi fac timp pentru cât mai multe lucruri, dar mai ales pentru sufletul meu. Căci frumusețea exterioară poate fi cel mai bine întreținută de cea interioară. Și cred acest lucru cu tărie.


Vă îmbrățișez și vă doresc un weekend minunat,
Milena

2 comentarii:

Mihaela Pojogu spunea...

Iti doresc sa-ti gasesti puterea sa mergi inainte, lucrurile sa se aseze si sa fii impacata.
Ganduri bune!
x

Milena spunea...

@miha.ela: multumesc din suflet, inseamna mult pentru mine. iti doresc si eu liniste si bucurii, te imbratisez si te pup!

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...