sâmbătă, 9 martie 2013

Am încercat un șampon fără silicon


Bună, fetelor! Am zis să vă povestesc despre cel mai recent terminat șampon - Freshéa cu mango și unt de shea. L-am luat din curiozitate, mi s-a părut ok formulat la prima citire a ingredientelor și am zis să încerc un produs fără silicon, să văd care-o fi chipurile diferența.



Multe nu o să zic, că doar e un șampon, nu o navetă spațială. Și oricum mi-am propus să fiu cât mai la obiect când vă povestesc despre vreun produs. L-am folosit în mod normal, pe părul bine pieptănat înainte și umed, am simțit nevoia de a șampona de două ori. Nu mi-a îngrășat părul mai mult ca de obicei, dar nici nu a redus frecvența de care simt nevoie pentru a mă simți ok. Miroase discret, textura era cremoasă și densă. Pentru părul meu fin, moale și super încâlcibil a reușit să agraveze situația, îmi descurcam foarte greu părul după. Nu mi-a provocat cojițe sau alte neplăceri. A făcut o spumă medie, se clătea ușor, fără probleme. Prețul a fost undeva în jur de 2 euro cred, sincer nu mai știu exact. Nu l-aș mai cumpăra pentru că îmi încâlcea părul puternic (da, știu că siliconii ajută la descurcarea părului) și chiar și după balsam trebuia să aplic tone de ser leave-in să relaxez situația. 

Dincolo de asta, aș mai încerca un șampon fără silicon să văd dacă observ altceva. Umblă vorba că părul se îngrașă mai greu dacă folosești unul de genul. Dar acesta nu m-a convins. Totuși, ideea de a mă spăla pe păr măcar la încă o zi distanță mă bântuie. Aș încerca un Pantene văzut recent în supermarket.

Voi ce știți despre șampoanele fără silicon, chiar se îngrașă părul mai greu? Ah, încă ceva. Auzisem și că trebuie să le folosești minim 3 luni pentru a vedea rezultate, sună cam marketing după mine. Dar tot aș mai testa vreunul fără silicon. Aștept cu interes părerile sau experiențele voastre. Și dacă tot e weekend, mai arunc o întrebare: care e șamponul la care vă întoarceți mereu, după experimente de tot felul?

Vă doresc un weekend relaxant și însorit,
Milena

12 comentarii:

Sadie spunea...

Pentru mine deocamdata e Bubchen cu zmeura. L-am avut o singura data, mi-a mers ok, doar ca era cam lichid si il terminam repede. Mai am o sticla de Tresemme de 500 ml, trebuie terminata, intre timp am luat si Bubchen cu tei si musetel (usuca foarte tare parul) si-am zis ca, dupa ce termin tot, daca nu gasesc altceva tentant, o sa iau iar Bubchen roz.

Milena spunea...

@Sadie: am auzit numai de bine de Buchen cu zmeura. cred ca o sa il incerc si eu cand mai vin prin tara. ma bucur ca ai gasit ceva care sa iti priasca. te pup!

cris spunea...

3 luni? Prea mult pentru mine :))
Mie daca nu imi place un sampon dupa dupa vreo doua folosiri il abandonez instant :)
Oricum cred ca niciodata nu am cumparat acelasi sampon de doua ori pentru ca mereu aud de un alt sampon si il cumpar repede sa vad cum e.
Adevarul e ca nici nu verfic lista de ingrediente niciodata, fac asta doar la cremele de fata :D

Georgiana spunea...

Hm, nu am urmarit efectele in urma folosirii sampoanelor fara silicon, dar tin minte ca acum cativa ani am folosit unele de la Alverde si nu prea mi-au priit (stiu sigur ca erau fara silicon), dar contineau si alcool si cine stie ce alte minuni.
Cu Bubchen-ul roz ma inteleg super bine si la el revin cand e cazul :)

Te pup, weekend frumos si insorit!

Milena spunea...

@Cris: da, si eu cred ca e cam mult 3 luni. si eu imi dau de obicei seama daca un sampon mi-e bun dupa cateva spalari. eu verific uneori si sampoanele de ingrediente, mai ales sa nu aiba SLS in cantitate enorma. eu sunt fidela unor sampoane, dar nu complet si asta pentru ca inca nu l-am gasit pe cel perfect. te pup!

Milena spunea...

@Georgiana: ah, si eu am avut unul de la Alverde, parca acela cu masline. in fine, a fost un dezastru din cate tin minte :D. neaparat trebuie sa incerc si eu Bubchen-ul roz. multumesc mult, scumpo, weekend minunat si tie! te pup :*

Mihaela Pojogu spunea...

inainte foloseam h&s, mai incercam altele reveneam la el pentru ca imi mai elimina din matreata, insa unsa prea tare firul de par si in timp s-au format cojite carora nu le facea fata. selsun pentru cojite a mers si merge in continuare. gliss negru mi-a mai placut. am avut cateva episoade bune cu anian insa nu mai e potrivit..

Milena spunea...

@miha.ela: selsun nu am incercat, h&s mi-a placut si mie intr-o vreme. eu ador gliss, dar pe cel negru nu am apucat sa il folosesc inca, ia sa remediez situatia :D te pup!

Stefania spunea...

Tocmai ce am folosit si eu astazi un sampon de la Balea fara silicon si nu-mi place deloc.Lasa parul prea incurcat si apoi trebuie sa folosesc o gramada de balsam sa-l pot pieptana.

Milena spunea...

@Stefania: da, te cred. siliconul ajuta la descurcarea parului, creand acea pelicula fina, lucioasa. dar sunt curioasa, de unde ai cumparat Balea aici? te pup!

Anonim spunea...

buna ziua, ma intereseaza daca samponul cu ulei de argan marca AVON contine siicon. nultumesc. daniela

Milena spunea...

@Anonim: daniela, nu am folosit acel sampon niciodata si nu ii cunosc ingredientele. sper sa le gasesti curand. o zi buna!

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...