joi, 13 iunie 2013

Ce am mai făcut


Cred că e cazul să renunț la a mai începe cu "știu că nu am mai scris de mult", căci asta e evident. Cumva însă, simt mereu nevoia de a înlănțui ceea ce vă scriu. Renunț totuși cu siguranță la altceva - la a mai spune că voi scrie mai des. Îmi doresc enorm asta, dar se întâmplă ca uneori să apară zile și chiar săptămâni de schimbări și întâmplări. 

Cu toate acestea, memoria m-a sprijinit dintotdeauna, așa că am zis să vă povestesc pe scurt ce am mai făcut, într-o ordine nu tocmai cronologică:

- am primit două comenzi iherb despre care o să scriu cât de curând, sunt chiar entuziasmată de produse.
- mi-am cumpărat câteva cosmetice noi, printre care primul meu fard de obraz cremă, primul meu fard de ochi cremă, o minunată perie de masaj, un nou toner Paula's Choice și câteva produse Nuxe drăgălașe de-a dreptul. Va urma.
- am încercat o ojă cu sclipici de la Golden Rose, Jolly Jewels. Neapărat trebuie să îmi iau și eu una. 
- am făcut un experiment drastic - câteva zile (puține, serios!) din mai am renunțat la protecția solară, noroc cu zilele ploioase din Rennes. Dacă nu e prima oară când sunteți aici, știți că pentru mine lipsa protecției solare e echivalentul religios al unui păcat capital. O să revin sigur cu impresii. 
- am testat fondul de ten Toleriane varianta spumă de la La Roche Posay. O să vă povestesc mai încolo, dar veștile sunt oarecum departe de a fi bune.
- mi-am schimbat puțin nuanța la păr și mi-am tuns vârfurile. Acum bate și mai mult spre blond, dar eu zic că natural. Mi s-a întâmplat să uimesc câteva persoane când le-am spus că sunt vopsită. 


- am fost două săptămâni și-un pic în România, după mai bine de nouă luni în Franța... Deja m-am întors de o săptămână și am atâtea de spus că probabil într-o zi voi scrie o carte. Nu doar despre asta. 
- mi-am revăzut membri dragi ai familiei, prieteni minunați și m-am simțit extraordinar.
- cât am stat în România am sfidat vremea capricioasă și m-am îmbrăcat numai în rochii și rochițe, cu tocurile aferente, de m-a întrebat toată lumea dacă nu mi-e frig. Și nu, nu am răcit. 
- am mâncat cireșe, căpșuni și zmeură cu gust adevărat, parfumate, o minune.
- m-am bucurat să revăd câteva bloggerițe foarte dragi - Georgiana și Andreea și să cunosc alte fete pe care le citesc cu drag - Dara, Alice, Jully, Stella, Ioana, Dorina și sora ei, Ioana. Abia aștept să vă revăd!


Și vestea minunată despre blog am păstrat-o pentru final - am fost nominalizată la categoria Best newcomer beauty blog la evenimentul Digital Divas by Avon. E o bucurie și sunt tare mândră de blogul meu pentru asta. Recunosc, a fost chiar o surpriză mare pentru mine, căci eu mereu am scris doar din plăcere, nu am nici măcar pagină de Facebook pentru blog. Deși mă pasionează social media, că doar și licența anul trecut tot pe asta am făcut-o, am vrut ca blogul să reflecte pasiunea mea pentru cosmetice, frumos și scris în general, fără implicații pe partea de SEO. Anyway, mulțumesc mult pentru nominalizare, e tare plăcut sentimentul. Regret doar că nu sunt în țară pe 21 iunie pentru a participa la conferințe, dar vă recomand să mergeți și să îmi povestiți, da? O să mă gândesc la voi.

Hai că iar mi-a fost dor, 
Milena

16 comentarii:

Alice wonders spunea...

Si eu m-am bucurat mult sa ne vedem live, esti o delicata si o frumusica! Felicitari si pentru nominalizare, cred ca e un sentiment tare frumos.

Monica - Pisica albastra spunea...

Bine ai revenit! Si cu ce vesti frumoase! :)
Tare mult mi-ar fi placut si mie sa te cunosc! Poate data viitoare cand vii in tara ne vedem :D

cris spunea...

Felicitari pentru nominalizare! Mi-a parut tare bine sa te cunosc :*
Ma bucur ca ai revenit pe blog :)

Ioana Dumitrache spunea...

Si eu ma bucur foarte mult ca ne-am cunoscut! :*

Mademoiselle Lorraine spunea...

wellcome back si sa scrii cat mai des:*

Deea spunea...

Si eu m-am bucurat sa te revad si te astept cu drag la urmatoarea vizita:D! Felicitari pt nominalizare! You're the best!

Milena spunea...

@Alice Wonders: multumesc, I'm blushing :) da, e un sentiment tare fain, thanks! abia astept sa ne revedem, pupici!!

Milena spunea...

@Monica-Pisica albastra: da, chiar sper sa ne vedem data viitoare. Spoiler: va fi cat de curand. te pup!

Milena spunea...

@cris: multumesc, felicitari si tie!! si mie mi-a facut mare placere sa te cunosc, te pup :)

Milena spunea...

@Ioana Dumitrache: multumesc, ma bucur sa aud asta. pupici

Milena spunea...

@Mademoiselle Lorraine: multumesc! si casa de piatra inca o data! te pup

Milena spunea...

@Deea: multumesc tare mult! si eu m-am bucurat enorm sa ne vedem, pe data viitoare atunci :*

Monique spunea...

Pfui as fi vrut sa te vad si eu! Ma bucur ca ai fost nominalizata, chiar meritai :)

Milena spunea...

@Monique: si eu!!! maybe next time, doar sa ne sincronizam. multumesc mult! te pup :)

Georgiana spunea...

Felicitari pentru nominalizare, draga mea, iti tin pumnii! :) Abia astept sa revii aici. Te imbratisez!

Milena spunea...

@Georgiana: multumesc mult, scumpo! si eu te pup si te imbratisez, see you soon! ;)

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...