marți, 10 decembrie 2013

Întâlnirea anuală a bloggerițelor de beauty - ediția a 2-a


Sâmbătă, pe 7 decembrie, a avut loc cea de a 2-a ediție a întâlnirii anuale a bloggerițelor de beauty. Anul trecut pe vremea aceasta eram în Franța și îmi aduc aminte că lecturam cu încântare și totodată regret postările celor care fuseseră la prima ediție. Mă bucur enorm că am avut onoarea de a fi invitată anul acesta și sper să pot fi prezentă și la edițiile viitoare.

Încă de când am primit invitația pe mail am început să îmi imaginez ziua de sâmbătă și vă spun sincer că a fost mai frumos decât mi-am închipuit eu. Am avut parte de surprize la tot pasul, de speakeri extraordinari și, mai ales, care au acoperit teme foarte variate. Mai mult decât atât, am avut locuri de înfrumusețare amenajate de Top Line chiar în locația în care s-a desfășurat evenimentul. Astfel, ne-am bucurat de un colțișor OPI în care puteam beneficia de o manichiură rapidă, iar la partea de îngrijire a tenului, aparatul pentru îngrijire facială Mobilift putea fi folosit foarte ușor, chiar și pe tenul machiat. Am profitat și eu să încerc o nouă ojă OPI, după ce m-am hotărât cu greu, ce-i drept, asupra nuanței. Am ales Wonderous Star, din noua colecție de Crăciun semnată Mariah Carey. E o ojă superbă, care rezistă extraordinar de sâmbătă încoace, pe unghiile mele pe care de obicei sare orice ojă a doua zi.

           manichiuri Alice, eu și Georgia (poză de aici)

Atmosfera evenimentului a fost una de sărbătoare totală - locația a fost foarte drăguță, nelipsind brăduțul și ornamentele de Crăciun, fapt completat de ținutele participantelor. În acord cu dress code-ul menționat în invitație - red & glitter, fiecare a avut fie un obiect vestimentar, fie un accesoriu, fie ceva în machiaj ori manichiură care a fost în ton cu evenimentul. Eu am ales o fustă scurtă roșie și o manichiură cu nuanțe sclipitoare.

eu, Deea, Alice și Georgia (poză de aici)

               organizatoarele evenimentului - Ioana și Cristina (photo by Boondy)

Adiana și cu mine, mirosind parfumul de la Mango

La masă am stat alături de alte cinci bloggerițe - Adiana, JulesMirela, Boondy și Deea și am cunoscut multe altele printre care o amintesc pe Koko, al cărei blog îl urmăresc de multă vreme. O admiram înainte și pe bună dreptate, la eveniment am avut ocazia să văd live ce persoană frumoasă, caldă și minunată este. Îmi pare rău că nu am reușit să vorbesc cu toate fetele - am fost și numeroase totuși (după calculele mele, mai mult de 35), dar mi-am promis că la întâlnirile viitoare le voi aborda pe toate cele prezente.

Speakerii evenimentului ne-au vorbit despre lucruri diverse și foarte utile, acoperind o paletă largă de subiecte, atât din domeniul bloggingului, cât și pe partea de beauty. Chiar am plecat de la întâlnire cu informații noi și, mai ales, pe mine personal m-au motivat toți prin discursurile lor să mă dedic mai mult acestei pasiuni care îmi aduce satisfacții sufletești neașteptate. Speakerii de care vă spun au fost următorii:


(photo by Boondy)
Alex Nicolaică, Digital Manager L'Oréal Paris, ne-a vorbit despre campaniile din mediul online, de Școala de Beauty Blogging și de felul în care aceasta va evolua pe viitor, de maniera în care L'Oréal stabilește colaborări cu bloggerițele, mai exact de criteriile care contează pentru ca o colaborare să fie fructuoasă.


                  (photo by Boondy)
Gina Aron, trainer Beauty ONE pentru bradurile CHI și label.m, ne-a vorbit despre îngrijirea părului, despre factorii de care trebuie să ținem cont înainte, în timpul și după procesul de colorare, precum și de impactul asupra părului al unor substanțe din vopsele. Am admirat la ea nuanța superbă a părului, mi-aș dori și eu ceva asemănător.


          (photo by Boondy)
Mirela Vescan, Make-up artist Rimmel London, o personalitate în domeniul machiajului, ne-a vorbit cu multă căldură despre machiajul de Crăciun și Revelion, ne-a dat câteva idei de articole pe tema machiajului și ne-a răspuns tuturor curiozităților noastre într-o manieră deschisă și relaxată.


                      (photo by Boondy)
Luminița Dumitru, trainer skincare Top Line, ne-a împărtășit din secretele îngrijirii tenului după vârsta de 20 de ani și nu numai, accentuând faptul că fiecare trebuie să-și analizeze în permanență pielea pentru a-i acorda îngrijirea necesară în acord cu nevoile care apar.


                      (photo by Boondy)
Laura Popescu și Iulia Bădiță, din partea INGLOT România, ne-au prezentat produsele INGLOT și au răspuns tuturor întrebărilor noastre. Apropo, în numele acestui brand se pronunță "t"ul de la final, deci se citește exact așa cum se scrie. Eu, recunosc, îl pronunțam cam franțuzește, așa, uitând de acel "t" final.


              (photo by Boondy)
Bianca Nuțu, beauty editor The ONE, a fost o prezență extrem de caldă și de interesantă prin lucrurile de care ne-a vorbit. Astfel, ne-a povestit cum și-a început cariera, cum vede lumea beauty bloggingului, ne-a dezvăluit câteva aspecte din culisele meseriei de beauty editor în zona printului și chiar ne-a spus și unele pățanii personale de pe la evenimentele la care a participat de-a lungul timpului. Per total, mi-a plăcut foarte mult că ne-a oferit sfaturi utile și frumoase despre cum am putea să dezvoltăm această comunitate a bloggerițelor de beauty.


                    (photo by Boondy)
Nu în ultimul rând, Raluca Popescu, trainerul Xtreme Lashes și make-up artist L'Oréal Paris, ne-a dezvăluit secretele aplicării extensiilor de gene fir cu fir. I-am admirat genele superbe și am și discutat puțin cu ea. O voi revedea însă la anul, pentru că am câștigat o ședință de extensii de gene, precum și un retuș pentru acestea. Abia aștept, o să vă arăt cu siguranță rezultatele!


Iar acum, vă las cu poze ale produselor primite:

               
ulei de păr Luxe Oil și mini-fixativ - Wella Professionals

blush și lip duo - INGLOT

cremă de corp, gel de duș, șampon, gentuță cosmetice - Dove

deo spray, gel de duș - B.U.

cremă de mâini, lapte de corp - Elmiplant

cremă de mâini Sephora, mini-cremă StriVectin-SD, pudră HD MUFE, apă de toaletă Lady Rebel Mango

gel de duș, cremă de corp, cremă de mâini, balsam buze, apă de parfum - Yves Rocher

fard Paese, mini-ser Biosilk, ruj și pudră Max Factor, tratament antirid Bruno Vassari, mini-oje Orly

apă de parfum Killer Queen by Katy Perry, rimel Rimmel, fard Miss Sporty, tuș Astor, ojă Nicole by OPI

ojă, dermatograf - Melkior

demachiant, toner Academie, mini-uleiuri păr Moroccan Oil, ojă OPI, mini-ojă Alessandro - Top Line




O parte dintre ele deja le-am pus deoparte pentru a le dărui unor persoane dragi, iar altele au intrat la folosire de către mine :). Care dintre ele vă stârnește cel mai mult curiozitatea?

În încheiere, vreau să mulțumesc Ioanei și Cristinei pentru că au organizat un eveniment extrem de reușit, lui Jully pentru că a făcut o treabă foarte bună cu realizarea invitațiilor, Larisei și mamei ei pentru că s-au implicat în orice a fost nevoie și, nu în ultimul rând, tuturor partenerilor evenimentului:

Jackie'O Ristorante, Yves Rocher, Sephora, Top Line (Academie, OPI, Alessandro, LPG, Moroccanoil), Beauty ONE (CHI, label.m, Paese, Biosilk, Bruno Vassari), INGLOT, Wella, Melkior, B.U., Elmiplant, Max Factor, L'Oréal, Coty (Rimmel London, Astor, Miss Sporty, Nicole by OPI), Aria Esteric, CrioBio, Dove, Orly, Raluca Popescu Make-up & Eyelash Studio și Xtreme Lashes.


Eu și acum, privind pozele, retrăiesc voia bună și energia pe care le-am resimțit sâmbătă. A fost foarte frumos, abia aștept data viitoare.

Ce spuneți, cum vi se pare întâlnirea de anul acesta?


2 comentarii:

Deea spunea...

A fost superb!! Si nu stiu cum ne-a nimerit, dar m-am bucurat ca am stat cu voi, mai ales ca deja va cunosteam:D. Astept cu nerabdare urmatoarea intalnire! Te pup!

Milena spunea...

@Deea: chiar a fost! si eu ma bucur ca am stat impreuna la masa, a fost foarte agreabil. si eu abia astept urmatoarea intalnire, poate pana la sfarsitul anului ne mai adunam cateva. te pup, draga mea!

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...